Zarządzanie zadaniami przy tworzeniu i edycji artykułów na WordPressie

Arkadiusz Meszka    10 lutego 2013 | Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2013

Plugin Content Progress pozwala na organizację zadań przy tworzeniu i edycji treści na WordPressie.  Poszczególne strony czy posty mogą być oznaczone jako ukończone, nieukończone czy wymagające przeglądu.

Plugin automatycznie wykrywa puste posty lub posty z bardzo małą ilością treści. Jednak można też oznaczać wszystko ręcznie.

Standardowo poszczególne treści mogą być oznaczane jako potrzebujące przeglądu, nieukończone lub ukończone, ale można też dodać swoje etykiety, np. aby załączyć obrazek czy dodać film.

W celu usprawnienia komunikacji w zespole, w dodatku zaimplementowano możliwość dodawania notatek przy artykułach.

Więcej informacji i możliwość pobrania znajduje się tutaj.

Udostępnij wpis
1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (1 głosów, średnia: 1,00 z 5)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *