Narzędzie do kampanii reklamowych, e-mail marketingu, landing pages i webinarów

Arkadiusz Meszka    20 października 2019 | Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2020

Prowadząc kampanie reklamowe dla swojej firmy czy dla firm twoich klientów, na pewno zauważyłeś, że potrafi być to naprawdę czasochłonne. Aby być skutecznym, trzeba stosować zróżnicowane narzędzia i strategie, często prosić o pomoc osoby trzecie, wszystko dobrze zaplanować.

Analogicznie, prowadząc sklep internetowy, od dobrej strategii zależy, czy twój sklep odniesie sukces. Wystarczy trochę zautomatyzować pewne procesy i wykorzystać odpowiednie narzędzia, aby sprzedaż w twoim sklepie wzrosła nawet kilkakrotnie.

Jeśli chciałbyś sobie ułatwić proces organizowania kampanii reklamowych, w tym kampanii e-mailowych, kampanii w social media, a także zwiększać bazę klientów sklepu internetowego bądź firmy, zostało stworzone narzędzie, które Ci w tym pomoże.

Tym narzędziem jest GetResponse.

GetResponse – narzędzie, które pozyska dla Ciebie klientów

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, albo agencję SEO / agencję marketingową, lub po prostu jesteś właścicielem firmy czy członkiem działu marketingowego firmy, możesz zaoszczędzić dużo czasu poprzez użycie GetResponse. A także dużo pieniędzy.

Narzędzie to oferuje dziesiątki bardzo przydatnych funkcji. Jest łatwe w użytkowaniu, bardzo intuicyjne i nie dosyć, że pozyska dla Ciebie klientów, to może Cię wiele nauczyć. Poniżej wymienię najważniejsze możliwości tej platformy.

Generowanie landing pages

Landing page w wielu kampanii jest nieodłącznym elementem, który ma przekonać klienta do danej usługi lub produktu. Stworzenie porządnego landing page przez profesjonalistę to zazwyczaj koszt pomiędzy 500 a 1500 zł netto. Jeśli nie masz czasu albo budżetu, aby zlecić specjaliście stworzenie landing page, pozwoli Ci na to narzędzie GetResponse.

Jest tam do wyboru mnóstwo gotowych szablonów nastawionych na skuteczne pozyskiwanie leadów, dzięki czemu nie musisz być mistrzem designu, aby stworzyć elegancki i skuteczny landing page.

Landing page stworzony przez GetResponse to nie tylko ładny design, ale też skuteczność sprzedaży / pozyskania klienta. Jest on wyposażony we wszystkie elementy, w które powinien być wyposażony dobry landing page.

Kampanie e-mailowe

Narzędzia GetResponse do prowadzenia kampanii marketingowych są na najwyższym poziomie. Znajdziemy tu wszelkie potrzebne funkcje:

  1. Automatyczne wysyłanie wiadomości o ustalonym czasie.
  2. Segmentacja odbiorców.
  3. Kreator szablonów newslettera – bardzo łatwy w użyciu. Nie potrzeba być specjalistą, aby stworzyć atrakcyjny wizualnie newsletter.
  4. Powiadomienia z bloga, jeśli prowadzisz bloga.
  5. Powiadomienia do klientów o opuszczonym koszyku dla właścicieli sklepu internetowego.
  6. Możliwość osadzania formularzy na stronie internetowej, z których klienci trafią prosto do twojej bazy. Formularze inline albo popup, atrakcyjne wizualnie i przyciągające uwagę.
  7. Testowanie e-maili przed wysyłką do realnych odbiorców.
  8. Płatności online.

Jeśli chcesz skorzystać z płatności PayU na bardziej korzystnych warunkach (niższe prowizje, 5 zł zamiast 200 zł opłaty na start), skorzystaj z tego formularza:

PayU – tańsza rejestracja, niższe prowizje

Wypełniając go, nie jesteś do niczego zobowiązany wobec nas. Rejestrujesz się jak każdy klient PayU, ale będziesz płacić niższe prowizje.

Webinary

Powszechnie wiadome jest, że webinary są bardzo skuteczną metodą na komunikację z klientami, wymianę informacji, zaangażowanie klientów czy partnerów w określone działania.

GetResponse przygotował bardzo skuteczne narzędzie do organizowania webinarów. Są one łatwe w użyciu zarówno dla prowadzącego, jak i dla potencjalnych uczestników.

Uczestnicy mają dostęp do pokoju webinarowego bez potrzeby używania dodatkowych wtyczek. Możesz te webinary robić na YouTube lub Facebook, jeśli twoja dotychczasowa baza klientów jest przyzwyczajona do tej formy prowadzenia webinarów.

Podczas webinaru możesz udostępnić część swojego ekranu uczestnikom. Możesz też udostępnić cały ekran. w ten sposób łatwiej jest przekazać pewne informacje.

Jest też możliwość tworzenia inteligentnych ankiet, gdzie są pola jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru. Dzięki temu możesz zbierać sugestie swoich klientów czy partnerów, aby przyszłe webinary lub oferowane usługi bardziej spełniały oczekiwania twoich klientów.

Ponadto wśród funkcji webinarowych GetResponse jest też chat, umieszczenie linku do swoich produktów, czy używanie tablic interaktywnych, pozwalających prowadzącemu na bieżąco udostępniać treści oraz prowadzić dyskusje i burze mózgów z uczestnikami.

Koronawirus rujnuje Ci biznes eventowy?

Obecna epidemia koronawirusa ma bardzo negatywny wpływ na firmy z różnych branż. Jedną z tych branż jest właśnie branża eventowa. Dzięki GetResponse można problem częściowo ominąć i niektóre wydarzenia zorganizować w formie online – właśnie za pomocą narzędzia do webinarów oferowanego przez GetResponse.

Wiadomo, że konferencja czy spotkanie online to nie jest to samo, co spotkanie na żywo, ale ma też ono swoje plusy. Nie trzeba się fatygować, nie trzeba dojeżdżać, a co najważniejsze obecnie, nie ryzykuje się zarażeniem.

Marketing Automation

Narzędzia GetResponse z grupy marketing automation pozwalają realizować nawet najbardziej skomplikowane kampanie przy pomocy nieskomplikowanego edytora drag and drop. Mamy też do dyspozycji Intuicyjny edytor cykli marketing automation. Pozwala on na łatwe zaplanowanie całej ścieżki użytkownika.

Możesz tworzyć setki scenariuszy i obserwować je w czasie rzeczywistym – np. możesz obserwować działania subskrybentów.

Warto również skorzystać z bardzo bogatych możliwości e-commerce, takich jak śledzenie aktywność czy wysyłanie wiadomości do odwiedzających twój e-sklep. Możesz wysyłać wiadomości do klientów, którzy zrealizowali zakupy, lub którzy porzucili koszyk (co zwiększa prawdopodobieństwo, że wrócą i dokończą zakupy).

Więc jeśli prowadzisz sklep internetowy czy kampanię marketingową dla określonego produktu, usługi lub firmy, narzędzie to sprawi, że twoja skuteczność wzrośnie, a ilość poświęconego na to czasu znacznie spadnie.

Podsumowanie

Prowadząc sklep internetowy, firmę czy agencję reklamową lub pracując w dziale marketingu, stoisz przed wieloma wyzwaniami i zadaniami. Za niewielkie pieniądze możesz zautomatyzować wiele procesów i zwiększyć skuteczność podejmowanych działań. GetResponse to narzędzie niedrogie i bardzo konkurencyjne w stosunku do innych narzędzi na rynku spełniających podobne funkcje.

Udostępnij wpis
1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (3 głosów, średnia: 3,67 z 5)
Loading...

2 komentarzy

  1. robcio pisze:

    Dzięki, właśnie czegoś takiego szukałem. Ale ciężko mi było samemu znaleźć. Szczególnie interesuje mnie dobrze działający silnik webinarów, ale inne funkcje też się bardzo przydadzą, do mailingów czegoś potrzebuję.

  2. marrex pisze:

    Narzędzie do maili bardzo łatwe i wygodne. Wcześniej wysyłałem prosto z outlooka, ale jak potrzeby zaczęły rosnąć, outlook okazał się narzędziem nie do tego celu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *